onsdag, juli 09, 2008

Inspiration från Kicki

Först ut några kort:


På det här kortet har jag använt Katten och Trädstam från Majas Vänner och stämplat dem på mönstrat papper och sedan klippt ut (demo på detta kommer så småningom) och biet kommer från Majaroni Fairytale och är färglagt med MCP-teknik och har Iridescent Medium på vingarna.


Här har jag använt två stämplar från nya Majaroni och två från gamla, visst går det utmärkt att använda dem tillsammans! Motiven är färglagda med distresser.


Även här har jag blandat gamla och nya Majaroni och färglagt med distresser. Tjejen har också fått en glittrig klänning av glitterlim. Texten kommer från Majas Vänner.


Här är det endast nya Majaronistämplar och de är färglagda med distresser.


Här är också en mix av gamla och nya Majaroni och de är färglagda med MCP-teknik och den lilla lurviga figuren har även fått några tårdroppar av 3D-lack, men det syns inte så bra i scanningen.

Sedan kommer här några LOs där jag använt stämplar:


Här är en av de härliga journalingstämplarna som jag stämplat med StazOn på plast och sedan klippt ut.



Här har jag använt en av de nya Majaronistämplarna färglagd med distresser och med Iridescent Medium på vingarna.



Även här en av de underbara journalingstämplarna!


Här har jag använd både Journalingstämplar och av de nya Majaroni. De sistnämnda färglagda med distresser. Det är Anna på bilden som ritar dessa underbara Majaronistämplar!

Hoppas ni är inspirerade att skapa nu och att ni får lika roligt som jag har haft det!
Nu ska jag åter till pysselbordet, får passa på nu när barnen sover. :D

1 kommentar:

Nina sa...

Ah men wow vilka härliga alster! Verkligen inspirerande!! ♥