måndag, juni 30, 2008

Inspiration med de nya stämplarna

Här kommer lite inspiration med de nya stämplarna:


På den här layouten har jag använt fyra olika journalingstämplar, texten "Datum:" och blomman från Journalingsetet.


På det här kortet har jag använt den stora grodan från nya Majaronisetet. Jag har även lite "Iridescent medium" som också finns i butiken.


Här har jag använt prinsessan, slottet (som jag maskerat in bakom prinsessan), biet och texten "min skatt".


Här har jag använt biljetten från Journalingsetet.


På det sista kortet har jag använt texten "sagolika gratulationer" från Majaronisetet samt gräset från ett av de senaste seten med Majas Vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!

Kanonfina alster du skapat med dessa häftiga stämplar! Du är jätteduktig och har öga för vad som verkligen funkar!!!

Kram/Virra