måndag, juni 30, 2008

Nu finns de nya stämpelseten hos KickisPyssel!

Hejsan!

Nu har jag lagt in de nya stämpelseten i webshopen och det gäller att passa på för de finns endast i en begränsad upplaga! De finns endast som hela set för tillfället.

De är jätteskoj att leka med och jag är övertygad om att ni kommer att tycka det också. Det kommer att komma upp lite bilder i bloggen under dagen på alster som jag gjort med de nya stämplarna. Så håll utkik!

Jag väntar hem lite mer EZ-foam och Adirondack-dynor i några olika färger vilken dag som helst. Dynorna kan man bla använda för att göra lite roliga bakgrunder till sina kort. Jag demonstrerade detta under Orustträffen men glömde be någon fota, så jag får göra en liten demo här hemma som min käre make får fota så att jag kan lägga upp den i bloggen sedan.

Vinnaren av presentkortet blev martha/pimms som gissade på läskiga kryp. Ingen gissade rätt, men hon gissade iallafall på något som fanns med på setet för det finns en lite läskig groda och ett hårigt kryp. :) Maila mig på kickispyssel@gmail.com så ordnar vi med presentkortet!

Jag har inte hunnit uppdatera webshopen helt efter träffen så jag reserverar mig för att vissa varor kan ha tagit slut, men jag ska uppdatera så snart jag kan. Så invänta ALLTID personlig bekräftelse innan du betalar in!

Hoppas ni tycker om de nya stämplarna!
Ha en bra dag!
Mvh Kicki

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var stämplarna fina! Tyckte de var helhärliga. Tyvärr tillät inte ekonomin inköp men det blir kanske i framtiden ;-)
Jag fick nöja mig med ett par av de gamla stämplarna istället ;-) Ja det var ju synd att du inte bad ngn fotografera. Jag hade kameran med mig men var för lat för att fota.... annars hade jag nog gjort det även om du inte bad om det ;-)