torsdag, juni 26, 2008

Två nya stämpelset på gång!

Vi har två nya stämpelset till på gång! Det känns jättekul för vi är väldigt nöjda med seten och är övertygade om att ni också kommer att älska dem.
Förhoppningsvis är de här idag eller imorgon så att jag kan ta med dem till Orust på lördag! :D Så ni som ska till träffen blir de första som får chans att köpa dem.
Och i nästa vecka kommer jag att släppa dem i webshopen.
Jag kan avslöja så mycket att det är ett nytt Majaroni-set och ett Journalingset á la Kicki.
Är ni nyfikna?!? :D

Detta nya Majaroni-set har ett tema. Kan du gissa vad det är? Skriv en kommentar till det här inlägget senast söndag kl 23.59 med din gissning (vad hoppas du på?). En gissning per person. Bästa gissning vinner ett presentkort i shopen på 150kr.

29 kommentarer:

Karin sa...

Jag tror att det kommer vara ROCK-tema! =)

Michaela Lejonberg sa...

Kan temat vara semester tro?
kramar Michaela

zαnуα ♥ sa...

Ingen aning juh ;) Men gissar på...hav?

Anonym sa...

Strandaktiviteter!

Anonym sa...

Gissa är inte enkelt... Men kanske sommar?

Vi ses på lördag! Kramiz Kada

Anonym sa...

Hmm, jag skulle gissa på sommar...

Maria sa...

Jag tippar på att det är ett set med höstmotiv :-)

Anonym sa...

Spännande med nya stämplar. Journalingstämplar låter jättelockande!
Jag tror temat på Majaroni är "Shopping och storstadsliv"

Anonym sa...

Jag gissar på att temat är "Kräftskiva", ska i vilket fall bli jättekul att se de nya stämplarna!

kortogott@gmail.com

Vixen sa...

Jag gissar på festival-tema

Anonym sa...

Rymnden är temat så klart!

Anonym sa...

Sport tema tror jag!

Tinto sa...

Haven i alla former med allt liv och all sjövildhet de inhyser, såklart! :D

sussig sa...

Vad spännande men nya Majaroni, älskar mina gamla.
Temat tror jag är hav och strand.

Annika kort & gott sa...

Spännande med en ny omgång stämplar! Temat den här gången tror jag är grill och picnick.
kram Annika

Anonym sa...

Jag tror att det är läskiga kryp typ insekter, spindlar och ormar. Kanske har insekterna människoliknande ansikten

Anonym sa...

Så kul! Hoppas verkligen du har med dem på lördag! jag tror att temat är musik!

Anonym sa...

Jag tror att temat är "landet".

Therese sa...

Hej!
Kul med nya stämplar!!
Jag tror att temat är djur..?

Villeosagamamman sa...

Jag tror att temat är... Nu blev du allt orolig va! Jag ska väl inte gissa dådå, trots att jag gärna skulle vinna.

Emelie Solli sa...

jag gissar på natur! det är ju trendigt med träd, fåglar m.m

Susanne sa...

Åh, vad roligt med nya stämplar. Jag gissar på party!
KRAM

Kickans_blogg sa...

Jag gissar på sensommar/höstmotiv!! :0)
/Kicki

Nina sa...

Jag gissar på KÄRLEK som tema!

Anonym sa...

Jag tror att temat är barn! Bebisar!
ninaerica

Unknown sa...

Jag tror att temat är blommor av alla de slag.

Så spännande.

Anonym sa...

Jag tror på manga-tema

Cajsa sa...

Jag hoppas jag får gissa, för jag har ingen aning jag heller. Jag gissar på sagotema :)

Anonym sa...

Oops, jag hänger ju inte med. Du har ju redan avslöjat. ;) Underbart fina stämplar! Kram, Anna